فلورانس
نوشته شده توسط : آرتا

فلورانس

در این مطلب قصد داریم در مورد یکی از شهرهای زیبای ایتالیا یعنی فلورانس صحبت کنیم که میتوانید در مدت تور ایتالیا از این شهر دیدن کنید.

این شهر یکی از زیباترین شهرهای جهان است.فلورانس مرکز یکی از زیباترین استان های ایتالیا،توسکانی و مهد هنر و معماری دوره رنسانس است.علاوه بر فرهنگ و هنر غنی ، این شهر یکی از مراکز مهم ثروت در تجارت و مبادلات قرون وسطی می باشد.دیدنی های فلورانس تمام نشدنی است و هر ساله میلیون ها توریست را به سوی خود جذب می کند.

میدان میکل آنژ

میدان میکل آنژ در بالای تپه و مشرف به شهر قرار دارد برای تماشای منظره شهر یک پیاده روی نیم ساعته لازم است.برای رسیدن به بالای این تپه بد نیست بدانید که مجسمه ی داوود میکل آنژ در ابتدا در این میدان قرار داشت اما در قرن نوزدهم برای محفاظت به گالری آکادمیا منتقل شد و جای خود را به یک نسخه ی بدل داد.این مکان یکی از بهترین مکان هایی است که در مدت تور ایتالیامیتوان از آن دیدن کرد.

بازار جدید

این بازار یک بازار سرپوشیده در مرکز تاریخی شهر است که در ابتدا به خاطر محصولات ابریشمی و اجناس لوکس و همچنین کلاه های ساخته شده از نی مفروف بوده و امروزه هر آنچه که بخواهید حنی اجناس خاص برای سوغاتی را میتوان در آن پیدا کرد.

ایتالیا کشوری بسیار زیبا با مکان های تاریخی بسیاری است که دیدن آنها میتواند بسیار خاطره انگیز باشد برای همین ما به شما خرید تور ایتالیا را پیشنهاد میدهیم.

فلورانس توسط آرتا البرز





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: