نوشته شده توسط : آرتا

در این پست میخواهیم در مورد جشن های اتریش صحبت کنیم تا شما قبل از خرید تور اتریش با این کشور بیشتر آشنا شوید.

وینال

جشنواره بین المللی فیلم بین المللی ویناله (از سال ۱۹۶۰) هر ساله در ماه اکتبر برگزار می شود. جشنواره فستیوال فیلم های سینمایی اتریش را شامل می شود، از جمله Gartenbaukino، Planetarium Urania Sternwarte، Metro-Kino، Filmmuseum و Stadtkino. مستند، فیلم های کوتاه و سینمای تجربی از جمله ژانر هایی است که دیده می شود و جشنواره شامل رویدادها، مانند گفتگو با مدیران و جشن های ویژه است.

 

وینر فستوچن

این فستیوال شش هفته ای که در دهه ۱۹۵۰ در اتریش بنا شد، در این مراسم از همه افتخارات فرهنگی که در اتریش در تالار شهر برگزار می شود، قدردانی به عمل می آید. این جشنواره در ابتدا با هدف تغییر شکل تصویر شهر پس از جنگ جهانی دوم و تشویق مردم برای متحد شدن از طریق فرهنگ ایجاد شد، همانطور که وب سایت Wiener Festwochen می گوید: ” هدف از این جشن درک هنر به عنوان یک فرآیند است که باعث ایجاد همبستگی های جدید میشود ، است.

 

جشنواره اپرای Möbisch

اپورتا یک نسخه سبکتر از اپرا است، در هر دو موضوع و سبک موسیقی است ، در اتریش برای این جشنواره ارزش خاصی قائلند. یکی از برجسته ترین عناصر این جشنواره، فضای خیره کننده دریاچه Neusiedl است، که منطقه زیبا و طبیعی در اتریش است. جشنواره توسط سازماندهندگان اتریشی به عنوان یک “لذت فرهنگی بی حد و حصر” تلقی میشود که شرکت کنندگان را به یک دنیای جادویی پر از ملودی از اپورت و موزیکال،و به دور از نگرانی های زندگی روزمره، جذب می کند.

 

نمایشگاه بین المللی هنر

این جشنواره سالانه در پاییز در اتریش برگزار می شود، مهمترین رویداد هنری اتریش است که هنرمندان را از سراسر جهان در اتریش جمع می کند. بسیاری از چهره های مختلف دنیای هنر در موزه لئوپولد از مجموعه های هنری کلاسیک، تا هنرمندان معاصر برای لذت بردن از این جشن فرهنگی، گرد هم می آیند.

 

ImPulsTanz

ImPulsTanz  این جشنواره در اتریش به عنوان یکی از مهمترین جشنواره های رقص معاصراست . هزاران رقصنده، و معلم  رقص از سراسر جهان دراتریش به منظور بررسی ایده های جدید و نوآورانه در جهان رقص و عملکرد هنری گرد هم می آیند.

 

جشنواره Bregenz

جشنواره Bregenz هنرمندان و بازدیدکنندگان بین المللی را به بزرگترین دریاچه، که انتخابی بی نظیر و محیطی شگفت انگیز در اتریش، برای نمایش آثار باستانی عمده و کنسرت های کلاسیک، جذب می کند.

تور اتریش همراه آرتا تور



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در این پست به بهترین جشن ها و رسومات اسپانیا ، خواهیم پرداخت تا شما با آگاهی بیشتری تور اسپانیا را خریداری کنید.

در هر فرهنگ، بسته به تاریخ مذهبی، سیاسی و فرهنگی متفاوت یک کشور جشن های متفاوتی برگزار می شود. از آنجایی که روز شکرگذاری و چهارم ماه جولای تعطیلاتی است که رویدادهای مهمی را در تاریخ ایالات متحده جشن می گیرند، تنها آمریکایی ها آنها را جشن می گیرند. به همین ترتیب، کشورهای مختلف آمریکای لاتین و اسپانیا تعطیلات خود را دارند که نمایانگر تاریخ و فرهنگ غنی خود هستند. در این پست، ما تقویم خود را باز می کنیم و به شما اطلاعاتی از بعضی از جشن های مورد علاقه اسپانیا که در کشورهای اسپانیایی زبان در سراسر جهان برگزار می شود، می دهیم.

Semana Santa

Semana Santa چیست؟

Semana Santa نام اسپانیایی برای عید پاک است. هفته مقدس، که در طول عید پاک برگزار می شود، یک هفته کامل با مراسم و دیگر جشن های مذهبی است. حتی اگر شما به هیچ وجه یک فرد مذهبی نیستید، این رویدادی است که باید حداقل یک بار از آن بازدید کنید، جشن های برجسته ای که همیشه در طول سانتا سنتا در سویا و هفته مقدس در مالاگا انتظار می رود، جالب ترین رویدادها است.

ده ها تن از مردان و زنان در خیابان ها راه می روند، مجسمه های مقدس مسیحیان کلیسا را حمل می کنند که توسط صدها شمع متصل شده اند. این رویداد، هر چند ممکن است به نظر عجیب و غریب باشد، یکی از رویدادهای بزرگ برای همه در اسپانیا است: به کل خانواده ها  تنقلات را می دهند و در پیاده روی به پیروی از مراحل چشمگیر می پردازند.

Semana Santa چه زمانی در اسپانیا برگزار میشود؟

سمامان سانتا هفته ای که به روز یکشنبه عید پاک منتهی میشود، برگزار می شود.

Semana Santa در چه مکانی در اسپانیا برگزار میشود؟

Seville و Malaga معروف ترین شهرها برای برگزاری این جشن اسپانیایی است.

 

San Fermin (Pamplona Bull Run)

San Fermin و Run Pamplona Bull چیست؟

اجرای Pamplona Bull Run یک جشنواره گاو بازی در اسپانیا است. هر روز ساعت ۸ صبح، فردی شجاع ، گروهی از گاو عصبانی را پیش می برد. و بقیه ما با شگفتی نگاه می کنند.

چه زمانی در اسپانیا برگزار میشود؟

جشنواره San Fermin، جایی که اجرای Pamplona Bull Run اتفاق می افتد، در اوایل ماه جولای یک هفته طول می کشد.

در چه مکانی در اسپانیا برگزار میشود ؟

شهر پامپلونا، پایتخت ناوارا، در نزدیکی کشور باسک (شمال اسپانیا).

 

Tomatina Tomato Fight

مبارزه گوجه فرنگی Tomatina چیست؟

مبارزه گوجه فرنگی Tomatina احتمالا بزرگترین مبارزه مواد غذایی در جهان  و د راسپانیا است. هزاران نفر در خیابان های کوچک شهر Buñol جمع می شوند تا گوجه فرنگی ها را به سوی هم پرتاپ کنند. ریشه های این جشنواره ناشناخته است .

چه زمانی در اسپانیا برگزار میشود؟

مبارزه گوجه فرنگی Tomatina در چهارمین چهارشنبه ماه اوت برگزار می شود.

در چه مکانی در اسپانیا برگزار میشود ؟

این نبرد در شهر کوچک Buñol اتفاق می افتد.

 

The Fallas of Valencia

در اواسط ماه مارس، یک حزب انفجاری در شهر والنسیا برگزار می شود! همه چیزهایی را که قبلا دیده اید را فراموش کنید، زیرا در هیچ جایی از جهان، رویدادی را جشن می گیرند که جذاب تر از فالاش است که توسط یونسکو به عنوان یک رویداد از میراث فرهنگی نامحدود بشری اعلام شده است.

برای یک هفته کامل، مجسمه های غول پیکر و رنگارنگ خیابان های شهر را پر می کنند. آنها اغلب حوادث سیاسی و یا فرهنگ پاپ فرهنگی هستند که در طول سال اتفاق می افتد، اما هر یک از آنها چشمگیر است. راه رفتن مسیر Fallas یکی از جالب ترین راه های کشف شهر است.

هر روز در ساعت ۲ بعد از ظهر، شما می توانید نمایش های دیدنی و جذاب با موسیقی و آتش بازی لذت ببرید، اما برجسته ترین  اتفاق جشنواره زمانی است که مجسمه ها در طول نمایش نور سوخته میشوند.

تعطیلات در والنسیا بدون سفر به شهر هنر و علوم، که ۲۰مین سالگرد آن در سال ۲۰۱۸ است، کامل نخواهد بود.

شما میتوانید با خرید تور اسپانیا و سفر به این کشور زیبا با این آداب و رسوم از نزدیک آشنا شوید.

تور اسپانیا همراه آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در این مطلب قصد داریم در مورد آداب و رسوم مردم ایتالیا و تور ایتالیا صحبت کنیم.

تحقبقات نشان می دهد ایتالیا در سال ۲۰۱۷ بیش از ۶۲ میلیون نفر جمعیت دارد و در مقایسه با دیگر کشورهای جهان در رتبه ۲۳ قرار دارد. فرهنگ ایتالیایی در هنر، خانواده، معماری، موسیقی و غذا رونق دارد. خانه امپراتوری رومی و مرکز اصلی رنسانس، فرهنگ  را در شبه جزیره ایتالیا برای قرن ها شکوفا کرده است. در اینجا خلاصه ای از آداب و رسوم و سنت های ایتالیایی است.

جمعیت ایتالیا

حدود ۹۶ درصد جمعیت ایتالیا ایتالیایی هستند، گرچه بسیاری از اقوام دیگر در این کشور زندگی می کنند. اعراب آفریقای شمالی، ایتالیایی آلبانیایی، آلبانیایی، آلمانی، اتریشی و برخی دیگر از گروه های اروپایی، باقی مانده از جمعیت را شامل  می شوند. کشورهای همسایه فرانسه، سوئیس، اتریش و اسلوونی بر فرهنگ ایتالیا تأثیر می گذارند.

زبان ایتالیایی

زبان رسمی کشور ایتالیایی است. حدود ۹۳ درصد جمعیت ایتالیایی به زبان ایتالیایی به عنوان زبان مادری صحبت می کنند. تعدادی گویشهای زبان در کشور، از جمله ساردین، فریولیان، ناپولیت، سیسیلیان، لیگوریان، پیمونت، ونیزی و کالابری وجود دارد. Milanese نیز در میلان صحبت می شود. زبان های دیگر ایتالیایی بومی شامل آلبانیایی، باواریا، کاتالان، کیمبری، کورسی، کرواسی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، اسلوونیایی و والرس است.

دین در ایتالیا

دین اصلی ایتالیا، کاتولیک رومی است. این تعجب آور نیست، زیرا شهر واتیکان، در قلب رم واقع شده است، مرکز کاتولیک رومی است و در آنجا پاپ اقامت دارد. کاتولیک های روم و دیگر مسیحیان ۸۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند، اما تنها یک سوم از آنها، کاتولیک ها را تمرین می کنند. به گفته دانشگاه میشیگان، این کشور همچنین دارای جمعیت مهاجر مسلمان است. به گفته آژانس مرکزی اطلاعات، مسلمانان، و دیگر دین ها ۲۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند.

غذاهای ایتالیایی

غذاهای ایتالیایی بر فرهنگ غذا در سراسر جهان تأثیر گذاشته است و به عنوان یک شکل از هنر است.  پنیر و ماکارونی بخش مهمی از وعده های غذایی ایتالیایی است. پاستا در طیف گسترده ای از اشکال، عرض و طول، از جمله پنان، اسپاگتی، زبانانگ، فوزیل و لازانیا رواج پیدا کرده است.شما میتوانید در مدت تور ایتالیا از این غذا ها استفاده کیند.

هر منطقه دارای چرخش خاص خود بر روی “غذای ایتالیایی” است. به عنوان مثال، بسیاری از غذاهایی که آمریکایی ها به عنوان ایتالیایی می بینند، مانند اسپاگتی و پیتزا، از مرکز ایتالیا آمده است. در شمال ایتالیا، ماهی، سیب زمینی، برنج، سوسیس، گوشت خوک و انواع مختلف پنیر شایع ترین مواد تشکیل دهنده غذا است. ظروف پاستا با گوجه فرنگی محبوب هستند، همچنین انواع مختلفی از پاستای پر شده، پلو و نعناع وجود دارد. در جنوب، گوجه فرنگی بر ظروف غالب است و آنها هم تازه یا به سس پخته می شوند. غذاهای جنوبی نیز شامل کاپر، فلفل، زیتون و روغن زیتون، سیر، آرتیشو، بادمجان و پنیر ریکوتا می باشد.امتحان این غذا ها را در تور ایتالیا به شما پیشنهاد می دهیم.

تعطیلات ایتالیایی

ایتالیایی ها اغلب تعطیلات مسیحی را جشن می گیرند. جشن Epiphany، در تاریخ ۶ ژانویه، بسیار شبیه کریسمس است. بلفانا، بانوی پیر که برروی جارو بر روی آن پرواز می کند، با توجه به افسانه ها، هدایا و لوازم مخصوص کودکان  را ارائه می دهد.

Pasquetta، در روز دوشنبه پس از عید پاک، معمولا شامل پیكینك های خانوادگی می شود كه آغاز بهار را نشان می دهند.

۱ نوامبر  یادبود روز قدیس، یک تعطیلات مذهبی که در آن ایتالیایی ها به طور معمول قبرهای خویشاوندان مرحوم را با گل تزئین می کردند.

بسیاری از شهرهای ایتالیایی و روستاها روز تولد قهرمانان خود را جشن می گیرند. برای مثال، ۱۹ سپتامبر، جشن سن گنارو، پیروز ناپولی است.

روز ۲۵ آوریل، روز آزادسازی است، که نشانگر آزادی ۱۹۴۵ در پایان جنگ جهانی دوم در ایتالیا در سال ۱۹۴۵ است.

ویزا ایتالیا همراه آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

دیدنی های اتریش

در این مطلب قصد داریم در مورد کشور زیبای اتریش ، دیدنی های اتریش و تور اتریش صحبت کنیم.

اتریش کشوری است که به خاطر زیبایی و موسیقی آن در جهان شناخته شده است.آلپ طرفداران بسیاری دارد که هر ساله مسافرین و اسکی بازان زیادی را به سوی خود جذب می کند. این کشور یک میراث موسیقی محسوب می شود که از میراثی چون موسیقیدان کلاسیک موتزارت و والس اشتراوس و خانواده فون تراپ  است که داستان ها از آنها گفته می شود .پس ما شما را برای خریدتور اتریش دعوت میکنیم.

اتریش یک کشور زیبا با تاریخ غنی، شهر های زرق و برق دار و کوه های زیبا است که در قلب مرکز اروپا قرار دارد.

اتریش از زمان پایان جنگ های جهانی (و فروپاشی امپراتوری اتریش-مجارستان) از لحاظ سیاسی خنثی بوده است، مرکز موسیقی فکری و فرهنگی اروپا است که به خاطر موسیقی کلاسیک، اپرا، هنرهای زیبا و معماری نفیس مشهور است.

علاوه بر اینکه مرکز هنر و فلسفه است، اتریش دارای برخی از زیباترین کوه های اروپا است که شامل بسیاری از معروف ترین اسکی در این منطقه می باشد، از قبیل St-Anton و Kitzbuhel. آلپ در سراسر قسمت غربی اتریش در سراسر ایتالیا قرار دارد و کشور را به عنوان مکان ایده آل نه تنها برای کسانی که میخواهند تاریخ امپریالیستی را بیابند و در مورد موسیقی کلاسیک یاد بگیرند، بلکه کسانی هستند که به دنبال تعطیلات در فضای باز و فعال در آلپ هستند .

VIENNA

وین یک مکان فرهنگی برای موسیقی، هنرهای زیبا و دوستداران معماری از سراسر جهان است. مسافران می توانند از بسیاری از سبک های متنوع معماری در سراسر شهر بهره مند شوند و بتوانند نمونه های خوبی از ساختمان های سبک رومانسک، باروک، کلاسیست، و هنر نوآورانه را پیدا کنند. وین همچنین به خاطر سنت هنری کارآمد خود، برگزاری بیش از ۲۰۰ کنسرت در سال و انواع کنسرت های موسیقی کلاسیک به ارمغان آورده است .شما میتوانید در مدت تور اتریش از این شهر زیبا لذت ببرید.

SALZKAMMERGUT

Salzkammergut – یک میراث جهانی یونسکو – یک منطقه مرزی اتریش است که در امتداد دریاچه های آرام آبی، تپه های سبز و رشته کوه های برفی قرار دارد که بیش از یک قرن به عنوان یکی از مهمترین مقصد های توریستی کشور بوده است. فعالیت های تفریحی در فضای باز در منطقه، از جمله کوهنوردی، اسب سواری، شنا و دوچرخه سواری برجسته است. منطقه Salzkammergut همچنین برای بسیاری از سالن های لوکس و هتل های استراحتگاه ساکن منطقه معروف است ، و آن را یک مقصد برای گروه های مسافرتی که به دنبال آرامش و ماجراجویی است. دومین شهر وین، شهر سالزبورگ، بهترین مکان برای تعطیلات کریسمس اتریش است. و کوه های آلپ در اطراف برف را برای جشن های فصلی مهیا می کند. همچنین گزینه ای برای رفتن به بیابان وجود دارد؛ زالباخ یک روستای  جذاب که شامل بسیاری از کافه ها و بوتیک های زیبا می باشد که در مرکز شهر سالزبورگ واقع شده اند. با اضافه کردن یک اسکله جدید و دامنه های بین ۸۳۰ تا ۲،۰۹۵ متر، این مناسب برای دوستداران ورزش های زمستانی است.

دیدنی های اتریش توسط آرتاالبرز



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

دیدنی های بارسلونا

در این پست در مورد دیدنی های بارسلونا صحبت می کنیم تا در هنگام تور اسپانیا از این مکان ها دیدن فرمایید.

بارسلونا سرزمین کاتالان هاست.شهری زیبا و پرجنب و جوش و شهر گیتارنوازان دوره گرد است

بارسلونا  هم دریا و ساحل و آفتاب دارد،هم شب های زنده و بیدار هم موزه و آثار معماری و تاریخی دارد و هم مرکزخرید و تفریح و رستورانو کافه .دیدنی های بارسلونا از خیابان هایش شروع میشود.خیابان های بارسلونا موزه ای است از آثار گائودی.که میتواند در مدت تور اسپانیا لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.

دیدنی های بارسلون

  • کلیسای ساگرادا فامیلیا : ساگرادا برای بارسلونا مثل انیل است برای پاریس اگر قرار باشد مطلقا یک دیدنی در این شهر ببینید همین ساگرادای عجیب و مدرن است.
  • خیابان لارامبلا : دیدنی های بارسلونا و گشتن شهر را میتوانید از خیابان لارامبلا شروع کنید . معروف ترین و شلوغ ترین خیابان بارسلونا که به میدان کاتالونیا در مرکزی ترین نقطه شهر منتهی میشود
  • کاسا میلا
  • پارک گوئل
  • باری گوتیک : محله ای است که در مرکز شهر بین خیابان های  رامبلا و لایتانا است که بنا‌های باشکوهی از دوران باستان و قرون وسطا در آن به جا مانده است
  • ورزشگاه و موزه کمپ نوئو  : این ورزشگاه بزرگترین استادیوم اروپا و سیزدهمین استادیوم بزرگ دنیاست
  • پارک مون جوییک
  • ساحل بارسلونا
  • موزه هنر ملی کاتالونیا : این موزه بزرگ در پارک مون جوییک قرار گرفته یهترین موزه کاتالونیا،بزرگترین موزه هنرهای زیبای کاتالونیا و از معروف ترین دیدنی های بارسلوناست.

دیدنی های بارسلونا توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

مکان های دیدنی ایتالیا(قسمت دوم)

در این مطلب به ادامه معرفی کشور ایتالیا برای آشنایی با این کشور قبل از خرید تور ایتالیا میپردازیم.

ایتالیا از معدود کشورهای محبوب جهان به شمار میرود. از سواحل خیره کننده پالرمو تا تاکستان های توسکانی، هر گوشه ای از این سرزمین عظیم جذاب و تاریخی است.

برج خاموش پیزا، کولوسئوم رم و شهر واتیکان توقفگاه توریستی مهمی هستند.

هر راهنمای تور ایتالیایی به شما می گوید که مقدار زیادی از فرهنگ آن کشور در غذای آن استوار است و خوردن غذا در این بین از بزرگترین سرگرمی های ایتالیا است. بنابراین غذاهای ایتالیایی بخورید و از ایتالیا لذت ببرید

 Manarola

 Manarola

به عنوان زیبا ترین روستاها از پنج روستای منطقه Cinque Terre ایتالیا را تشکیل می دهند.

Manarola یک جامعه خیره کننده از خانه های روشن رنگی است که در دامنه سنگی بین تپه و مدیترانه قرار دارد. همانند بسیاری از شهرهای ساحلی ایتالیا، منارولا از غذاهای منطقه ای خوشایند و یک ساحل کوچک بهره مند است و از آنجا که دسترسی به آن تنها از یک جاده نه چندان بزرگ است بنابراین از جاده های آرام و دلنشین به شمار میرود.شما میتوانید از این مکان زیبا در مدت تور ایتالیادیدن فرمایید و لذت ببرید.

Positano

positano

تنها در ۳۰ کیلومتری ناپل، روستای Positano از دیدنی ترین و عاشقانه ترین ساحل آمالی است. البته، روستا دارای ساحل و رستوران های دلپذیر است، اما یک بندر کوچک نیز وجود دارد که نقطه قوت برای سفرهای قایق برای کشف صخره های قابل توجه ساحل عاملی و روستاهای دیدنی است که به ساحل نزدیک می شوند. همانطور که هزاران نفر از مسافرین می توانند ادعا کنند، Positano مکانی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

همانند مانارولا، Vernazza یکی دیگر از روستاهای متزلزل بین صخره و دریا در منطقه Cinque Terre تماشایی است.

Vernazza در تاریخ خود به عنوان یک روستای ماهیگیری، میراثی  در بندر دوست داشتنی است. در حالی که این روستا در سال ۲۰۱۱ تقریبا توسط سیل و رانش زمین لغزش نابود شده است، دوباره راه اندازی شد و هنوز هم مسافران را با قهوه خانه ها، خانه های رنگارنگ و منظره های منظره ای در خلیج جذب می کند.

مکان های دیدنی ایتالیا(قسمت دوم) توسط آرتاالبرز



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

فلورانس

در این مطلب قصد داریم در مورد یکی از شهرهای زیبای ایتالیا یعنی فلورانس صحبت کنیم که میتوانید در مدت تور ایتالیا از این شهر دیدن کنید.

این شهر یکی از زیباترین شهرهای جهان است.فلورانس مرکز یکی از زیباترین استان های ایتالیا،توسکانی و مهد هنر و معماری دوره رنسانس است.علاوه بر فرهنگ و هنر غنی ، این شهر یکی از مراکز مهم ثروت در تجارت و مبادلات قرون وسطی می باشد.دیدنی های فلورانس تمام نشدنی است و هر ساله میلیون ها توریست را به سوی خود جذب می کند.

میدان میکل آنژ

میدان میکل آنژ در بالای تپه و مشرف به شهر قرار دارد برای تماشای منظره شهر یک پیاده روی نیم ساعته لازم است.برای رسیدن به بالای این تپه بد نیست بدانید که مجسمه ی داوود میکل آنژ در ابتدا در این میدان قرار داشت اما در قرن نوزدهم برای محفاظت به گالری آکادمیا منتقل شد و جای خود را به یک نسخه ی بدل داد.این مکان یکی از بهترین مکان هایی است که در مدت تور ایتالیامیتوان از آن دیدن کرد.

بازار جدید

این بازار یک بازار سرپوشیده در مرکز تاریخی شهر است که در ابتدا به خاطر محصولات ابریشمی و اجناس لوکس و همچنین کلاه های ساخته شده از نی مفروف بوده و امروزه هر آنچه که بخواهید حنی اجناس خاص برای سوغاتی را میتوان در آن پیدا کرد.

ایتالیا کشوری بسیار زیبا با مکان های تاریخی بسیاری است که دیدن آنها میتواند بسیار خاطره انگیز باشد برای همین ما به شما خرید تور ایتالیا را پیشنهاد میدهیم.

فلورانس توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

جاذبه های گردشگری فرانسه

در این مطلب قصد داریم در مورد جاذبه های گردشگری فرانسه صحبت کنیم تا شما در مدت تور فرانسه از این مکان ها دیدن فرمایید.

فرانسه یکی از جذاب ترین مکان های توریستی اروپا است.که هر مکان آن میتواند منحصر به فرد باشد.

  • قلعه chenoncea :

این قلعه در روستایکوچک چنانسیکس قرار گرفته و بر روی رودخانه cher ساخته شده است.

  •  غذای دریایی تازه و خوش طعم در سنت مانو:

گردشگران عاشق غذا های محلی این منطقه که اساس آنها غذا های تازه دریایی هست می باشند.

  • شنا در calanque en- vau :

یک calanque دیدنی واقع بر خلیجی که شهر را محصور می کند.یکی از منحصر به فرد ترین مکان های طبیعی در منطقه پرونس است.

تعداد calanque کمی وجود دارد اما این مورد بیشترین و باشکوه ترین صخره ها را داراست.

  • تعطیلات در ریویرا :

ریویرا نه تنها یک جاذبه طبیعی شگفت انگیز است بلکه شکوه تاریخی نیز دارد.گردشگران میتوانند در مدت تور فرانسه ، از این مکان دیدن کنند.

گردشگران میتوانند در یک محل بمانند تا تمام ساحل را بازدید نمایند.

جاذبه های گردشگری فرانسه توسط پاسخدون



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

مکان های دیدنی اسپانیا

در این مطلب به معرفی مکان های دیدنی اسپانیا و تور اسپانیا می پردازیم.

سواحل شگفت انگیز، غذاهای خوشمزه، جشن های پرطرفدار، اسپانیا را یکی از بهترین گشت های اروپا می کند. از آنجا که اسپانیا شامل چندین منطقه و جزایر مستقل است،این کشور دارای یکی از فرهنگ ها و مناظر بسیار متنوع در این قاره است.شما میتوانید با خرید تور اسپانیا از این مکان ها دیدن فرمایید.

یک مرور کلی از مکان های برتر برای بازدید در اسپانیا:

Santiago de Compostela 

پایتخت منطقه گالیسیا در شمال غربی اسپانیا، سانتیاگو د کامپوستلا، به عنوان مقصد نهایی زیارت سنتی معروف Camino de Santiago مشهور است.

این زیارت برای بسیاری از مسیحیان اهمیت دارد ، زیرا اعتقاد بر این است که سانتیاگو دو کمپوستلا جایی است که سنت جیمز، رسول عیسای مسیح، به خاک سپرده شده است.

این شهر هر ساله برای هر دو سنت و تاریخ دینی خود، هزاران بازدید کننده را جذب می کند. نقطه ورود برای بسیاری از زائران، میدان اصلی، Praza do Obradoiro است. کلیسای سانتیاگو واقع در قلب شهر و آرامگاه سنت جیمز است.

Toledo

تولدو در کوهستان در مرکز اسپانیا واقع است .از آنجایی که برای قرن ها یهودیان، مسیحیان و مسلمانان در این منطقه ساکن بوده اند، گاهی اوقات شهر «سه فرهنگ» نامیده می شود. امروزه، تولدو یک منبع محبوب برای ثروت هنر و معماری تاریخی  است، که به امپراتوری روم رسیده است. بهترین کار در Toledo این است که در میان خیابان های قرون وسطایی قدم بزنید و معماری قدیمی را که شامل کلیسای خیره کننده، کنیسه و مسجد است را تحسین کنید.

San Sebastian

سن سباستین پایتخت استان گپی پازو واقع در کشور باسک در شمال اسپانیا در ساحل خلیج بیسکی است. این شهر ساحلی زیبا برای سواحل عالی و سنت های آشپزی عالی مورد توجه قرار گرفته است. این شهر قدیمی شهرت بسیاری از بابت ساختمان های تاریخی بازسازی شده در قرون نوزدهم که در طول جنگ های ناپلئونی تقریبا نابود شد، دارد. سن سباستین همچنین دارای بهترین سواحل اروپا است که محبوب ترین آنها Playa de la Concha است که فعالیت های آبیاری و آبی مانند شنا، قایقرانی و اسکی روی آب ارائه می دهد. شما میتوانید در مدت تور اسپانیا از این مکان ها دیدن فرمایید.

Valencia

والنسیا یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای اسپانیا است که در منطقه شرقی والنسیا قرار دارد. بعد از رودخانه توریا، برجسته ترین جاذبه این شهر، یک مجموعه عظیم فرهنگی و سرگرمی شناخته شده به نام شهر هنر و علوم است. این مجتمع شامل چندین ساختمان مانند موزه علمی، زمین شناسی و آکواریوم است که هر یک از آثار هنری خودشان هستند. هرساله در ماه مارس، والنسیا میزبان فستیوال فستیوال می باشد.

Seville

جاذبه های توریستی منحصر به فرد، جشن های پر جنب و جوش همه باعث می شود سویل یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در اسپانیا باشد. به عنوان پایتخت آندلس، سویا نیز سرمایه مالی و فرهنگی منطقه است. این شهر به بسیاری از نشانه های تاریخی و زیبایی اشاره دارد که مهم ترین آن بزرگترین کلیسای سوییلی است، جایی که اعتقاد بر این است که کریستف کلمب به خاک سپرده شده است. یکی دیگر از ساختمان های مهم Alcazar Real، کاخ عظیم الجزایر با باغ های لوکس است.

 

Madrid

پایتخت اسپانیا و بزرگترین شهر اسپانیا مادرید است. این شهر تنوعی از گروه های قومی را تشکیل می دهد. یکی از شهرهای رنگارنگ جهان است. بیشتر جاذبه های مهم توریستی مادرید مانند کاخ سلطنتی، محل اقامت پادشاه اسپانیا واقع در مرکز شهر است. در قلب مادرید (و اسپانیا) پورتا دل سول، یک پل بزرگ است .این پل به عنوان صحنه جشنواره ها، اجتماعات مهم و اجرا کننده های خیابانی و همچنین مرکز شبکه حمل و نقل عمومی فعالیت می کند. یکی دیگر از مهمترین میدان ها، پلازا شهردار است که به خاطر بازار پر جنب و جوش سان میگل شناخته شده است.آشنایی با این مکان ها میتواند شما را برای خرید تور اسپانیا کمک کند.

Barcelona

بارسلونا واقع در شمال شرقی اسپانیا، یکی از مهمترین مقصد سفر در این کشور است زیرا همه چیز را برای گردشگران در یک شهر اروپایی از معماری تاریخی تا خرید ارائه می دهد. معماری معروف معمار معروف اسپانیا، آنتونی گودی منحصر به فرد ترین جاذبه بارسلونا است که شامل کاسا بتلو و کلیسای مشهور Sagrada Familia است. هر دو این ساختار فوق العاده ترکیبی از طرح های جذاب، اشکال و رنگ ها را نشان می دهد. فعالیت های محبوب در بارسلونا عبارتند از قدم زدن در کنار La Rambla،  و حمام آفتاب در Barceloneta، یکی از محبوب ترین سواحل شهر است.

مکان های دیدنی اسپانیا توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

دریافت ویزا

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا :

  • اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه‌­هاي قبلي
  • ۶ قطعه عکس ۵/۴ *۵/۳ رنگي، تمام‌رخ با زمينه سفيد
  • اصل و ترجمه شناسنامه به همراه کپي از کليه صفحات آن
  • اصل گواهي حساب بانکي با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگليس
  • اصل سند مالکيت.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلي
  • براي فرزندان زير ۱۸سال که بدون همراهي يکي از والدين سفر مي‌کنند رضايت­نامه محضري الزامي است و نياز به ترجمه به زبان انگليسي دارد.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلي و مالي همسر براي خانم‌­هاي خانه‌­دار
  • نکته مهم : هنگام مراجعه به سفارت ممکن است مدارک ديگري نيز مورد نياز باشد که تهيه آن مدارک نيز الزامي است.

این مدارک برای ویزای کشوار های مختلف از جمله ویزا اروپا ، ویزا شنگن ، ویزا هلند ، ویزا فرانسه ، ویزا ایتالیا ، ویزا مولتی پل و ویزا کانادا می باشد

دریافت ویزا توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

مکان های دیدنی ایتالیا

در این پست میخواهیم در مورد مکان های دیدنی ایتالیا صحبت کنیم.

شما میتوانید در طول تور ایتالیا از این مکان ها دیدن بفرمایید.

  • کلوسئوم

این آمفی تئاتر توسط امپراطوری روم ساخته شده و یادآور دوران باستان و تاریخ گسترده ای از روم می باشد.

  • کانال های ونیز

ونیز شهری جزیره ای است که در خیابان های آن کانال های طولانی قرار دارد و در بین این کانال ها ساختمان های قدیمی وجود دارد که معروف ترین کانال آن گراند کانال نام دارد.

  • بمپئی

یکی از شهرهای تاریخی ایتالیا است که میتوانید در طول تور ایتالیا از آن دیدن فرمایید.این شهر بر اثر آتشفشان به وجود آمده که مربوط به ۲۰۰۰ سال قبل است.

  • برج پیزا

یکی از مهمترین جاذبه های ایتالیا شهر پیزا است.

معروفیت این برج به خاطر نقص و کج بودن آن است که مربوط به دوره رنسانس است.

مکان های دیدنی ایتالیا توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

تور فنلاند ، استونی ، لهستان 

نام تور برنامه ریزی شده تور فنلاند ، استونی ، لهستان | نوروز 97
مدت اقامت 4 شب هلسینکی،4 شب تالین ،4 شب ورشو
تاریخ اعتبار نوروز 97
مناسب برای خانواده همراه با کودکان زوج ها سالخوردگان افراد مجرد جوانان متخصصان
هزینه متوسط
خدمات صبحانه ترانسفر فرودگاهی
سطح سختی متوسط
محل اقامت هتل
حمل و نقل هواپیما
نوع پرواز چارتر
کلاس پرواز کلاس اقتصادی
نوع بلیط بلیط رفت و برگشت
شروع قیمت ها از 2190 یورو
کشور مقصد فنلاند استونی لهستان
شهر مقصد هلسینکی ورشو

برنامه سفر

اقامت همراه با صبحانه،ترانسفر فرودگاهی به هتل و بالعکس،ترانسفر هوایی بین هر شهر،یک گشت شهری نمیروزی در هر شهر بدون ورودی (فقط راهنمای تور) ، ترانسفر تور شهری

 

توضیحات تور

1-جهت محاسبه نرخ کودک بدون تخت 20 % از نرخ بزرگسال کسر می گردد.
2-کودک زیر دو سال 20 % نرخ بزرگسال می باشد

تور فنلاند ، استونی ، لهستان  توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

نحوه  گرفتن ویزا ایتالیا را در این پست توضیح می دهیم.

 

مدارک مورد نیاز

مدارک شعلی، سوابق بیمه، سند ملکی گردش ۶ماهه و تمکن مالی ،۲قطعه عکس ۴*۶

برای گرفتن ویزای اینالیا مسافر حتما باید به صورت خانواده ورود به سفارت بکند تمام مدارک مورد نیاز باید به زبان انگلیسی ترجمه شود. ویزای ایتالیا توریستی که به مدت ۱ماه اعتبار دار که در این ۱ماه ۱۵روز اقامت دارند

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا و پایتخت آن شهر رم است واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی انان ایتالیایی است

آب وهوای ایتالیا مدیترانه است بلندترین نقطه آن کوه مونته بیانکو می باشد

ایتالیا کشوری با سابقه تاریخی است . در ایتالیا ۱۰مکان دیدنی برتر وجود دارد که در طول تور ایتالیا میتوان از آن دیدن کرد.

  • کانال های ونیز ونیز شهر جزیره ای است و درخیابان های شهر کانال های طولانی دارد معروف ترین کانال ونیز گراند کانال نام دارد
  • پمپئی خرابه های شهر پمپئی بر اثر اتشفشان کره وزوو به وجود آمده است
  • برج کج پیزا شهرت این برج به دلیل نقص به وجود آمده د آن است
  • دریاچه کومو هوای خوب آب منظره ی کوهستانی از ویژگی های این منطقه محسوب می شود
  • ساحل آمالفی شهرهایی بر روی دامنه کوههای شیب دار که به سوی دریا می روند این منطقه از مناطق مورد علاقه ثروتمندان جهان است
  • کلیسای سانتا ماریا دل فیوره فلورانس یکی از بهترین کلیساهای جامع درجهان است
  • پنج سرزمین که به ۵روستا ترجمه می شود پنج روستای ساحلی با صخره های شیب دارو تپه  است یکی از مشخصه های این رستا وجود تعداد زیادی قایق در کنار اسکله آن است
  • شهر واتیکان کلیسای سنت پیتر و میدان سنت پیتر از جمله جاذبه های واتیکان هستند
  • رومن فردم میدان مرکزی بازرگانی سیاسی و مذهبی رم باستان بوده است

ویزا ایتالیا توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در این پست قصد داریم به معرفی انواع ویزای شینگن بپردازیم.

ویزای شینگن در ۴ نوع صادر می گردد:

ویزای نوع A :

ویزای ترانزیت است یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را ندارد و می تواند فقط در یکی از فرودگاه های شینگن پرداز خود را تعویض و راهی  کشوری در خارج از شینگن شود.

ویزای نوع B :

ویزای عبور است یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را دارد. و می تواند از شینگن به عنوان منطقه عبوری استفاده کند تا از طریق راه های زمینی خود را به کشور دیگری غیر از شینگن برساند.

ویزای نوع C :

ویزای توریستی است که اکثر ایرانیان با آن وارد شینگین می شوند ، مسافر می تواند برای مدتی مشخص در محدوده شینگن حضور داشته باشد.

ویزای نوع D :

ویزای بلند مدت است که معمولا تجار و بازرگانان از آن استفاده می کنند.تا بتوانند در طی سال بار ها به شینگن وارد و از آن خارج شود.

 

ویزا شینگن توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در این پست قصد داریم نحوه رفع ریجکتی توضیح دهیم.

سفارت معمولا ۱۴ روز بعد از ورود به سفارت و انجام انگشت نگاری نتیجه بدست آمده را اعلام کند.

اگر شرایط مسافر از نظر سفارت قابل قبول باشد برچسب ویزا داخل پاسپورت خورده و تحویل مسافر می شود.

اگر مسافر از نظر سفارت واجد شرایط برای دریافت ویزا نباشد ، پاسپورت به همراه یک برگه A4 که شامل ۹ بند می باشد تحویل مسافر می شود.

که این به معنی ریجکتی می باشد.

و بعد از آن برای رفع ریجکتی باید ۶ ماه حداقل از زمان ریجکتی بگذرد و از سفارت دیگر برای مسافر اقدام شود.

رفع ریجکتی توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در این پست قصد داریم در مورد تور نمایشگاهی صحبت کنیم.

کشور آلمان در حوزه میزبانی نمایشگاه های بین اللملی دارای مقام اول در جهان بوده و این جایگاه را با توجه به امکانات و تجهیزات پیشرفته و توانایی های موجود ، نوآوری ها، دسترسی آسان از طریق مسیر های هوایی به مناطق مختلف جهان بدست آورده است.

آلمان بیش از دو سوم نمایشگاه های مطرح جهان را برگزار کرده است.

صنعت نمایشگاهی آلمان بخش بزرگی از اقتصاد این کشور است.

مهم ترین ویژگی تور نمایشگاهی آلمان جهانی بودن آن است.

هر ساله حدود ۱۵۰ نمایشگاه بین اللملی با ۱۸۰ هزار غرفه گزار و حدود ۱۰ میلیون بازدید کننده در کشور آلمان به رد و بدل کردن جدید ترین قابلیت و نو آوری های بازار می پردازند.

۵ مرکز نمایشگاهی بزرگ در بین ۱۰ مرکز برتر دنیا به آلمان اختصاص داشته است. که عبارت است از نمایشگاه های دوسلروف ، کلن ، فرانکفورت ، هانوفر و مونیخ

همچین سه محوطه برتر :

  • کلن
  • هانوفر
  • فراکفورت

تور نمایشگاهی همراه با آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در این پست قصد داریم به معرفی کشور اسپانیا بپردازیم تا افرادی که قصد دارند در تور اسپانیا شرکت کنند بهتر این کشور را بشناسند.

پنجمين كشور بزرگ اروپايي در جنوب غربي اروپا است. اين كشور از شمال و شمال شرقي اقيانوس افريقا و خليج ميتيكان را در غرب و شمال غرب، پرتغال و اقيانوس اطلس و جنوب و شرق به درياي مديترانه و جبل الطارق هم مرز است.

جزاير الطاري در درياي مديترانه و جزاير قناري در اقيانوس اطلس از جمله جاذبه هاي اسپانيا است. اسپانيا آب و هواي متغيري دارد و هر نقطه از اين كشور آب و هواي خود را دارد. (زبان اسپانيايي يا كاسبي يكي از پرگويش ترين زبان هاي جهان است.) واحد پول اسپانيا مانند اغلب كشورهاي اروپايي يورو (euro) است.

مادريد (Madrid)

بزرگترين شهر و پايتخت اسپانيا است. جاذبه هاي ديدني مادريد عبارتند از: بالاسيركل (كاخ سلطنتي )- بلورك و تيور- موزه باستان شناسي، موزه هنري دل  موزه مركز هنري سوفيا

بارسلون (Barcelonan)

مهمترين بندر پس از مادريد پرجمعيت ترين شهر اسپانيا است. بارسلون ششمين شهر پرجمعيت اتحاديه اروپاست و بزرگترين كلان شهر اروپا در كنار  درياي مديترانه است. اين شهر داراي يك شبكه بزرگراهي گسترده و قطار سريع السير هست كه اسپانيا را به فرانسه و به پرتغال متصل مي كند.

بارسلون چهارمين شهر اروپا از لحاظ شمار بازديدكننده در سال است. خيابان لاواميلا معروفترين و شلوغ ترين خيابان شبانه روزي بارسلوناست كه به ميدان كاتالويا مركزي قرين نقطه شهر منتهي مي شود. در اين خيابان سالن هاي تئاتر و ساختمان هاي با معماري هاي خيره كننده و نقاشي هاي خياباني، خروشهاي متنوع وجود دارد. مجسمه بزرگ كريستف كلمب در اين خيابان مي باشدكه به سمت قاره آمريكا اشاره مي كند.

وجهه توريستي اسپانيا (shogun)

به افرادي تعلق مي گيرد كه قصد اقامت كوتاه مدت در اسپانيا به منظور تفريح يا بازديد را داشته باشند. و غير اين توريستي اسپانيا براي مدت مشخصي صادر مي شود. و به مسافر اجازه اقامت بيشتر را نمي دهد

مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي توريستي اسپانيا

  • شناسنامه
  • گذرنامه: اعتبار بايد حداقل يك ماه بيشتر از پايان مدت زمان ويزاي درخواستي باشد.
  • دو قطعه عكس رنگي زمينه سفيد
  • سند مالكيت
  • مدارك شغلي (نامه اشتغال به كار- سوابق بيمه- حكم كارگزيني- روزنامه رسمي – جواز كسب- پروانه مطب و …)
  • پرينت گردش ۶ ماهه حساب و نامه تك برگي تمكن مالي

تور اسپانیا همراه با آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

 

  1. Marcel Proust A la recherche du temps pedula این رکورد را به عنوان طولانی ترین رمان جهان حفظ می کند – شاهکار ۱۳ جلدی آن، به عنوان یادآوری چیزهای گذشته، بیش از ۳۰۰۰ صفحه طول می کشد و دارای هزاران و صدها رشته متضاد است. جلد اول در سال ۱۹۱۳ منتشر شد.
  2. حمل حلزون های زنده در یک قطار با سرعت بالا در فرانسه بدون بلیط خلاف قانون است. – در واقع، هر حیوان اهلی زیر ۵ کیلوگرم باید در فرانسه هزینه مسافرتی داشته باشد. در سال ۲۰۰۸، یک فرانسوی جریمه شد زمانی که او در حال حمل رسن در TGV بود، هر چند که بعد از آن رفع شد.
  3. قدیمی ترین صدای ضبط شده انسان، فرانسوی است – یک قطعه ۱۰ ثانویه از آهنگ Au Clair د لا لونه توسط فرانسوی مخترع ادوارد-لئون اسکات د مارتینو در مقاله ای در ۹ آوریل ۱۸۶۰ ثبت شد.
  4. فرانسه بعضی از نویسندگان و متفکران معتبر جهان را در دهه ۱۷ میلادی، دکارت و پاسکال، Voltaire در ۱۸th، Budelleer و Flaubert در ۱۹th و Sartre و Camus در ۲۰th تولید کرده است. تا به امروز، فرانسه ۱۵ جايزه جايزه نوبل ادبيات را برده است.
  5. بزرگترین مسابقه دوچرخه سواری در جهان، Tour de France، بیش از ۱۰۰ سال است که با اولین رویداد در تاریخ ۱ جولای ۱۹۰۳ برگزار می شود. هر جولای، دوچرخه سواران در حدود ۳۰۰ کیلومتر (۲۰۰۰ مایل) در سرتاسر فرانسه در چند مرحله بیش از ۲۳ روز، با سریع ترین دوچرخه سوار در هر مرحله با پوشیدن پیراهن معروف زرد

تور فرانسه همراه با آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

هدف ما آشنایی با کشور فرانسه است تا کسانی که قصد دارند در تور فرانسه شرکت کنند بهتر این کشور را بشناسند.

  1. حداقل ۴۰ درصد از موزیک ها در ایستگاه های رادیویی خصوصی باید از فرانسوی ها باشد – از سال ۱۹۹۶، رؤسای مهم رسانه های این کشور، Conseil Supérieur de L’Audiovisuel (CSA) ملزم به اجرای این قانون فرانسه شده است.
  2. اولین نمایش عمومی از یک فیلم توسط برادران فرانسوی “Auguste” و “Louis Lumière” در ۲۸ دسامبر ۱۸۹۵ به نمایش گذاشته شد. آنها از سینماگرایانه خود (از این رو “سینما”) برای نشان دادن ۱۰ فیلم در حدود ۵۰ ثانیه در سالن Indien du Grand Café در پاریس استفاده کردند .
  3. یک زن فرانسوی رکورد دار بیشترین عمر را بین همه انسانها در جهان است – طبق اسناد جهانی گینس، او ۱۲۲ سال و ۱۶۴ روز باور نکردنی زندگی می کرد. جین لوئیس کالنت در ۲۱ فوریه ۱۸۷۵ متولد شد و در ۴ آگوست ۱۹۹۷ درگذشت. او در مراسم افتتاح برج ایفل در سال ۱۸۸۹، دو جنگ جهانی و توسعه تلویزیون، ماشین مدرن و هواپیماها زندگی کرد
  4. بلندترین کوه در اروپا کوه های آلپ فرانسه است – مون بلان، در ۴،۸۱۰m،  تا ۱۲ ساعت طول می کشد تا صعود به قله. روش دیگر، شما می توانید با یک سفر ۲۰ دقیقه با تله کابین از بین درختان به قله این کوه سفر کنید.
  5. موزه لوور در پاریس پربازدید ترین موزه در جهان در سال ۲۰۱۴بود – با عدد شگفت انگیز ۹٫۳ میلیون بازدید کننده، تقریبا به اندازه جمعیت مردم سوئد دریافت کرده است.
  6. اولین پیوند قلب مصنوعی و پیوند چهره در دنیا در فرانسه صورت گرفت – پیوند قلب در دسامبر ۲۰۱۳ در بیمارستان جورج پمپیدو در پاریس رخ داد. دستگاه bioprosthetic که انقباض قلب واقعی را تقلید می کند، توسط باتری خارجی لیتیوم یون طراحی شده و حدود سه برابر وزن یک ارگ واقعی است. جراحان فرانسوی نیز برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ پیوند چهره را انجام دادند.
  7. در مجموع ۲۹۰۰۰ کیلومتر، شبکه ریلی دارند. فرانسویها دومین در اروپا (پس از آلمان) و نهمین در جهان است – فرانسه یکی از اولین کشورهای جهان بود که از فن آوری با سرعت بالا استفاده می کرد و راه آهن سریع TGV را معرفی می کرد ۱۹۸۱٫ پروژه سرعت با سرعت بالا در Bordeaux به دلیل اتمام در سال ۲۰۱۷، ۳۰۲ کیلومتر دیگر را به ۱۵۵۰ کیلومتر موجود اضافه خواهد کرد.
  8. پاریس گار دو نورد شلوغ ترین ایستگاه راه آهن اروپا است و تا کنون با گذشت سالیانه حدود ۱۹۰ میلیون مسافر مسافرت می کند. آن را در سال ۱۸۴۶ افتتاح کرد، و همچنین یکی از قدیمی ترین ایستگاه های جهان است.
  9. فرانسه در سال ۲۰۱۳ ازدواج همجنسگرایان را تصویب کرد – زمانی که فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در ۱۸ ماه مه سال ۲۰۱۳ این قانون را امضا کرد، فرانسه به عنوان نهمین کشور در اروپا و در دنیا ۱۴ در جهان به رسمیت شناختن ازدواج همجنسگرایان تبدیل شد. گرچه نظرسنجی ها در آن زمان نشان داد که حدود ۵۰ نفر از مردم فرانسوی از ازدواج همجنسگرا حمایت می کردند، نه همه آن ها راضی بودند: هزاران نفر که به اصطلاح “ارزش های خانوادگی” دفاع می کردند، در اعتراض به خیابان ها رفته بودند.

دریافت ویزا فرانسه از طریق آرتا البر



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

داشتن اطلاعات کامل در مورد خدمات هوايي توسط شرکت آرتا البرز ،اين شرکت را قادر ساخته تا با کيفيت ترين پرواز ها را براي مشتريانش در نظر گيرد.
ما سعي کرديم با کيفيت ترين پرواز ها را با قيمت مناسب به هر نقطه از جهان را براي مشتريانمان تهيه نماييم.
شما ميتوانيد با اعتماد به متخصصين شرکت آرتا تور با خيال آسوده برنامه هاي سفر خود را به هر نقطه از دنيا داشته باشيد و ما به شما کمک خواهيم کرد که بهترين مسير ها و بليط ها براي شما تهيه شود.

ویزا مولتی پل توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در این پست و در چند پست آینده می خواهیم به معرفی کشور فرانسه و حقایقی در مورد آن کشور بیان کنیم.

هدف ما آشنایی با کشور فرانسه است تا کسانی که قصد دارند در تور فرانسه شرکت کنند بهتر این کشور را بشناسند.و افرادی که قصد گرفتن ویزا فرانسه را دارند اطلاعات بهتری درمورد این کشور قبل از سفر بدانند.

 

  1. بر اساس گزارش سازمان جهانگردی در سال ۲۰۱۴، فرانسه محبوب ترین مقصد توریستی جهان است. حدود ۸۳٫۷ میلیون بازدید کننده به فرانسه سفر کرده اند.
  2. فرانسه بزرگترین کشور در اتحادیه اروپا است و به عنوان “شش گوشه” شناخته می شود – با مساحت ۵۵۱۰۰۰ کیلومتر مربع تقریبا یک پنجم از کل منطقه اتحادیه اروپا است
  3. لویی XIX پادشاه فرانسه بود که فقط ۲۰ دقیقه طول کشید، کوتاه ترین زمان حکومت – او در تابستان سال ۱۸۳۰ به تخت فرانسوی رفت و پس از اینکه پدرش چارلز X از بین رفت و ۲۰ دقیقه بعد به نفع برادرزاده خود، دوک بوردو کنار رفت. او این رکورد را با پرنس لوئیس فلیپه که پس از فوت پدرش ترور شد، داد.
  4. Liberté, égalitié, fraternité به معنی “آزادی، برابری و برادری) شعار ملی فرانسه است – برای اولین بار در زمان انقلاب (۱۷۸۹-۱۷۹۹) ظاهر شد، و در قانون اساسی ۱۹۴۶ و ۱۹۵۸ نوشته شده است. امروز شما آن را در سکه ها، تمبر پستی و آرم های دولتی که اغلب در کنار “ماریان” است و نماد “پیروزی جمهوری” است، خواهید دید. نظام حقوقی در فرانسه هنوز عمدتا بر اساس اصولی است که در سال ۱۸۰۰ پس از انقلاب در قانون مدنی ناپلئون بناپارت مطرح شد
  5. ارتش فرانسه برای اولین بار در سال ۱۹۱۵ (جنگ جهانی اول) از استقلال استفاده کرد – واژگونی کلمه از واژگان فرانسوی «برای تشکیل صحنه» آمده است. اسلحه و وسایل نقلیه توسط هنرمندان به نام camofleurs رنگ آمیزی شد.
  6. در فرانسه شما می توانید با یک فرد مرده ازدواج کنید – در قانون فرانسه، در موارد استثنایی شما می توانید پس از مرگ ازدواج کنید، تا زمانی که بتوانید ثابت کنید که مرحوم قصد ازدواج در زمان زنده بودن داشته است. و شما از رئیس جمهور فرانسه دریافت خواهید کرد. آخرین مورد تصویب شده در سال ۲۰۱۷ بود، زمانی که یک همسر یک پلیس همجنسگرا توسط یک جهادیست در شانگهای الیزه در پاریس کشته شد، پس از مرگ، با همسرش ازدواج کرد.
  7. فرانسوی ها تعدادی از اختراعات مشهور دنیا را تولید کرده اند: نیکولاس آپپرت، کنسرو، از ایده استفاده از کوزه های شیشه ای مهر و موم شده در آب جوش برای حفظ غذا در سال ۱۸۰۹ استفاده کرد و استفاده های بعدی از قوطی های قلع ایده بود.  و Alexandre-Ferdinand Godefroy که اولین مومیایی کننده جهان در سال ۱۸۸۸ بود را اختراع کرده بود. برادران مونتگولیف، یوسف و اتین، پیشگامان پرواز هوایی داغ پس از اولین نمایش عمومی در سال ۱۹۷۳ از یک بالون هوای ناشی شده در سال ۱۷۸۳ بودند. واقعیت کمتر شناخته شده این است که بازی محبوب Etch-a-Sketch در دهه ۱۹۵۰ اختراع شد، پس از آنکه آندری کاسانانی، تکنسین برق بریتانیا، یک انتقال شفاف از یک صفحه سوئیچ نور را از بین برد و علامت مدادش را در قسمت پایین آن، نتیجه پودر فلزی متخلص الکتروستاتیک، کشف کرد.
  8. فرانسه اولین کشوری در جهان است که به ممنوعیت سوپر مارکت از دور انداختن یا از بین بردن مواد غذایی به فروش نرفته بود – از ماه فوریه سال ۲۰۱۶، مغازه ها باید اتلاف به بانک های غذا و یا موسسات خیریه اهدا کنند.
  9. حدود یک میلیون فرانسوی در نزدیکی مرز با ایتالیا زندگی می کنند ایتالیایی صحبت می کنند  – هرچند زبان فرانسوی زبان رسمی و زبان اول ۸۸ درصد از جمعیت است، گویش ها و زبان های مختلف بومی محلی مانند آلزاسین، باسک، برتون، کاتالان، اکسیتان و فلمیندها. در مقیاس بزرگتر، فرانسوی دومین زبان مادری در اروپا است، پس از آلمانی و قبل از انگلیسی، و پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۵ به دلیل میزان تولد در کشور، شماره شماره یک باشد.
  10. Académie Française با هدف حفظ زبان فرانسوی از سال ۱۶۳۴ تا کنون تلاش کرده است  تا حدودی ناموفق کلمات خارجی مانند وبلاگ، هشتگ، پارکینگ، ایمیل و آخر هفته را ممنوع کند. این گروه توسط یک گروه کوچک از روشنفکران فرانسوی آغاز شده و توسط لوئیس XIII در سال ۱۶۳۵ به رسمیت شناخته شده است.

دریافت ویزا فرنسه توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

بسياري از آژانس‌هاي گردشگري در سراسر ايران امکانات اقامتي مسافران خود را به شرکت آرتا البرز مي‌سپارند چرا که اين شرکت بهترين انتخاب را براي مسافران فراهم ميکند و با داشتن بيش از ?? سال سابقه در زمينه‌ي رزرو هتل خارجي، رزرو هتل داخلي و با امکان رزرو آنلاين هتل داراي سابقه ي درخشانيست.
اگر ميخواهيد بهترين انتخاب از لحاظ قيمت و خدمات را داشته باشيد آن را به شرکت آرتا البرز بسپاريد و آسوده سفر کنيد.
کافيست مقصد و نوع هتل خود را با کارشناسان رزرو هتل شرکت آرتا البرز در ميان بگذاريد تا با اشراف کامل به هتل‌هاي مختلف و با اتکاء دسترسي خود به بيش از ???.??? هتل در نقاط مختلف جهان و بررسي کيفيت هتل ، امکانات هتل، قيمت هتل، موقعيت هتل و مقايسه‌ي هتل ها از آپارتمان‌هاي مدرن و مهمانسراهاي سنتي تا هتل‌هاي لوکس و مشهور، در هر زمان و مکان بهترين انتخاب را به شما معرفي کنند.
شما ميتوانيد يک خريد آسان با بهترين قيمت هتل تجربه کنيد همچنين امکان رزرو آنلاين هتل با پرداخت ريالي نيز هم‌اکنون بر روي سايت شرکت آرتا البرز امکان‌پذير است .
فرآيند رزرو هتل در هر دو حالت رزرو آنلاين و يا تماس بدون اتلاف وقت و صرف هزينه اضافي انجام خواهد شد و شما مي‌توانيد در عرض چند دقيقه، به صورت قطعي هتل مورد نظر خود را رزرو کنيد.و همچنين امکان دريافت فوري واچر بلافاصله پس از تکميل فرايند خريد را داريد.
از اصلي‌ترين دسته‌بندي‌هاي کارشناسان هتل داخلي شرکت آرتا البرز قيمت و خدمات ميباشد که به شما اجازه مي‌دهد با هر سليقه و بودجه‌اي، يک سفر به ياد ماندني را تجربه کنيد.
کافيست براي رزرو هتل هاي داخلي از جمله: رزرو هتل کيش، رزرو هتل مشهد و … با قسمت ايرانگردي شرکت آرتا البرز تماس گرفته و شهر مورد نظر خود را مشخص فرماييد؛ کارشناسان ما در کوتاه‌ترين زمان ممکن، تمامي انتخاب‌هايي را که مي‌توانيد براي يک مقصد داشته باشيد را به شما ارائه مي‌دهند.

تور نمایشگاهی همراه آرتا تور



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در این پست که در ادامه کشور اتریش می باشد به تجارت و صنعت اتریش می پردازیم.

اتریش از اقتصاد پویایی برخوردار است. ماشین آلات محصولات متالوژی و منسوجات از اهمیت خاصی برخوردار است.

اگر چه مهمترین صنعت این کشور توریست می باشد. اتریش با اقتصاد توسعه یافته و سطح بالای زندگی ارتباط بسیار نزدیکی را با دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارد.

بخش خدمات دولتی تقریبا با دو سوم تولیدات ناخالص ملی بالغ بر ۲۳۲ میلیارد یورو تشکیل می­دهد.

تجارت و صنعت حدود یک سوم تولید ناخالص ملی را شامل می شود که در این میان کشاورزی حدود ۲ درصد با درآمد سرانه تولید ناخالص ملی حدود ۲۷ هزار یورو را به خود اختصاص داده است.

اتریش درمیان جوامع اروپایی به عنوان ثروتمندترین کشورها رتبه بندی می شود.

انرژی جز لاینفک صنایع لحاظ می شود. حدود یک سوم انرژی کشور اتریش توسط صنایع ملی خود اتریش پوشش داده می شود.

تا ۷۰ درصد انرژی از منابع تجدید پذیری همچون آب تامین می شود. صنعت که هنوز به عنوان موتور رشد ملی در نظر گرفته می شود از بنگاه های اقتصادی در مقیاس کوچک و متوسط تشکیل شده است.

صنایع اتریش هنوزبه عنوان یکی از بزرگترین صنایع دنیا محسوب می شود. بین سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۳  تولیدات صنعتی اسماٌ نزدیک به ۲۸ درصد نسبت به مقدار ۹۰ میلیارد یورور افزایش یافت.

با ۱۱٫۴ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۳ صنایع مکانیک بیشترین سهم را در کل صنایع اتریش به خود اختصاص داد.

همچنین صنایع شیمیایی با رقم ۱۰٫۶ میلیارد یورو و صنعت برق و الکترونیک ۱۰٫۲ میلیارد یورو دررده های بعدی می باشند.

صنایع مربوط به خدمات سریعترین رشد را نسبت به صنایع دیگر در اتریش دارا می باشند. بالغ بر یک ششم نیروی کاری اتریش دربخش صنعت و تجارت به کار گرفته می شود. که تقریبا ۱۳ درصد تولید ناخالص ملی را تشکیل می دهد.

صنعت توریست به عنوان بزرگترین منبع درآمد و مبادلات پول خارجی و همچنین دارای سریعترین رشد اقتصادی می باشد. ۲۲۰ هزار نفر در چهل هزار پایگاه توریستی ۱۰ درصد از بازده اقتصادی اتریش را در بر می گیرد. در سال ۲۰۱۲ کشور اتریش ۱۳۱ میلیون توریست را پذیرفته بود.

فروشگاه های غذایی اروپا

۷٫۵ میلیون هکتار از زمینها مصرف کشاورزی دارند. دامپروری ۳۰ درصد از سهم کشاورزی را شامل می شود. اتریش با در بر داشتن ۱۸۵۰۰ مزرعه اورگانیک به خود می بالد و باعث شده است این کشور را از حیث فروشگاه های عرضه مواد غذایی اعتبار چشم گیری به خود بگیرد. ۴۷ درصد اتریش از جنگل تشکیل شده است. علاوه برآب چوب نیز نقش بسزایی در تامین منابع انرژی تجدید پذیر ایفا می کند.

تور اتریش همراه با آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در پست قبل گزیده ای از تاریخ اتریش بیان شد و در ادامه ما به بررسی اتریش در گذر زمان می پردازیم.

دوره باروک

با پایان دادن به تهدید تركیه، هنر و فرهنگ به سرعت رشد کرد . مجتمع های شگفت انگیز مانند Schloss Schönbrunn (میراث فرهنگی جهانی) یا خانه سالسبورگ ساخته شده اند؛ معماران مانند یوهان فیشر  لوکاس هیلدبراندت، یعقوب پرانداوئر، دانیل گران، پل تروگر، فرانتس آنتون مولبرتچ، بناهای تاریخی استثنایی را ایجاد کردند.

از بیرمویر به جگنستیل (هنر نو)

انقلاب فرانسه در سال ۱۷۸۹ و ظهور ناپلئون، که حاکم فرانسه بسیاری از سرزمین های اتریش را تضمین کرده بود، یک تهدید بزرگ برای هاسبورگ ها بود. در جریان کنگره وین (۱۸۱۴/۱۵)، با هدف تجدید نقشه سیاسی قاره پس از شکست ناپولن، مارتنیچ، صدراعظم اتریش تلاش کرد تا قدرت اتریش را دوباره متصل کند. در سال ۱۸۴۸، فلسفه انقلاب طبقه متوسط فرانسوی به اتریش رسید، اما بعد از شورش به سرعت جلوگیری شد.

بخش دوم دوره بیدرمیر با رشد شهرنشینی و صنعتی شدن رو به افزایش رفت که منجر به طبقه متوسط جدید شهری شد. مردم شروع به ملاقات دوباره کردند و هنرها گرایش پیدا کردند. هنرمندان این دوره شامل نقاشان مانند فردیناند جرج ولدمولر و فریدریش گورمن، آهنگساز فرانتس شوبرت، و شاعران آدالبرت Stifter، فردیناند ریموند و فرانتس Grillparzer بودند.

قرن بیستم

سرازیر شدن تنش های قومی و محدود ماندن در سیستم های سخت گیرانه از اتحادیه های جنگ های قرن نوزدهم، پادشاهی اتریش و مجارستان یک فاجعه بود . جرقه ضروری ترور تروریست های اتریشی و وارث تخت، فرانتس فردیناند در ژوئن ۱۹۱۴ در سارایوو بود. اعلام جنگ اتریش در برابر صربستان، آغاز جنگ جهانی اول بود..

در ۱۲ مارس ۱۹۳۸، نیروهای آلمانی به اتریش رفتند و این کشور به ریک آلمان تبدیل شد که توسط آدولف هیتلر اداره شد. پس از پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵، اتریش به مدت یک دهه دوباره به مرزهای ۱۹۳۷ بازگشته و توسط متحدان پیروز – ایالات متحده آمریکا، اتحاد جماهیر شوروی، انگلستان و فرانسه اشغال شد.

قرن بیست و یکم

اتریش همچنین کشور میزبان بسیاری از سازمان های بین المللی (سازمان ملل متحد، اوپک) و همچنین میزبان بسیاری از جلسات کنفرانس و نشست های مهم است. در سال ۱۹۹۵، اتریش عضو اتحادیه اروپا شد.

تور اتریش همراه با آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

عده زیادی هستند که اتریش را برای مسافرت انتخاب می کنند ما بر آن شدیم تا قبل از تور اتریش شما را با گزیده ای از تاریخ اتریش آشنا کنیم.

اتریش همانند بسیاری از کشورهای اروپایی داری پشتوانه تاریخی  است و هنوز هم برخی از عناصر و ویژگی اتریشی را دنبال میکند که در طول قرن ها تغییر نکرده اند از جمله نیروهای محرک از گذشته تا به الان کشور اتریش علاقه فراوان به محبت زیبایی و تربیت و تهذیب بوده است.

دوران گزشته

یک منطقه در  اتریش امروزی، که به دره باران دانوب و دره های آلپ معروف است، از دوران پالئولیت (تا حدود ۸۰۰۰ پیش از میلاد) محل سکنی بوده است. حدود ۴۰۰ سال قبل از میلاد، مردم سلتی از اروپای غربی در آلفای شرقی مستقر شدند. دولت سلتیک، Noricum، در قرن دوم پیش از میلاد در اطراف کارخانه  آهن  منطقه  گسترش پیدا کردند. از قرن هفتم پیش از میلاد، یکی از مهمترین مناطق سکنی که در اطراف هالستات( یک ناحیه معدنی بزرگ تاریخی است)، سلتیک در اتریش امروز است. دوره هالستات، ۷۵۰ تا ۴۵۰ سال پیش از میلاد، بعد از این منطقه نامگذاری شده است.

رومی ها ۲۰۰ سال قبل از میلاد کل منطقه را تحت سلطه قرار دادند. مهمترین حلقه رومی در اتریش، Carnuntum (پایتخت استان روم پانونیا در پایین اتریش امروز) که مرکز تأسیسات رومی در کنار دانوب قرار داشت بود.

از Ostarrichi به اتریش

در نیمه دوم قرن دوم میلادی، قبایل مختلف آلمان قلمرو خود را گسترش دادند و اقدامات مخربی را در سرزمین های روم انجام دادند. تا اواسط دهه ۵۰، بایرنها قلمرو بین آلپ شرقی و منطقه وینروالد را کنترل کردند. پادشاه فرانک و در نهایت امپراتور روم مقدس، یک قلمرو را در دره دانوب به نام Ostmark (مارس شرقی) تاسیس کردند. در سال ۹۹۶، Ostmark برای اولین بار به عنوان “Ostarrichi”، پیشگام روشن از واژه آلمانی مدرن “Österreich” نام گرفت.

Babenbergs

بین سال ۹۷۶ و ۱۲۴۶ ، زمانی که لئوپولد ون بابنبرگ مرزبان Ostmark شد، قلمرو اتریش یکی از دارایی های فئودالی بزرگ  از خانواده بابنبرگ بود. این خاندان اولین مقر خود را قبل از حرکت  از منطقه خوش منظره Melk در Pöchlarn تاسیس کردند در قرن ۱۲th هنری دوم محل اقامت خود را به وین نقل مکان کرد که تا به حال پایتخت کشور است. همچنین در قرن ۱۲th کلیسای جامع سنت استفان تکمیل شد، که یکی از برجسته ترین شاخصه های شهر های این شهر بود و نشانگر اهمیت آن بود.توصیه میشود در طول تور اتریش از این مکان دیدن فرمایید. هنری دوم همچنین  Schottenstift monastaryin وین را تاسیس کرد، در محوطه آن مجسمه اوساخته شده که  تا امروز وجود دارد.

تور اتریش همراه با آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

در این پست می خواهیم به معرفی مشاهیر اتریش بپردازیم تا افرادی که قصد سفر به اتریش و همراهی ما در تور اتریش را دارند بیشتر با فرهنگ و انسان های بزرگ این کشور آشنا شوند.

مردان و زنان اتریشی در قرن های مختلف نام خود را در زمینه های مختلف مثل سیاست ، هنر ، علم ، ورزش و…به عنوان یکی از بزرگترین ها ثبت کرده اند.

  • Bachmann, Ingeborg

نویسنده ، شاعر و فیلمنامه نویس که به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان آلمانی بعد از سال ۱۹۴۵ شناخنه شده است.

  • Berg, Alban

یکی از بزرگترین آهنگ سازان اتریش که در سال ۱۸۸۵ متولد شد و در سال ۱۹۳۵ درگذشت.

  • Handke, Peter

نمایشنامه نویس اتریشی، رماننویس، شاعر و مقاله نویس ، یکی از معتبر ترین نویسندگان آلمانی می باشد.

  • Hundertwasser, Friedensreich

یکی از معروف ترین هنرمندان مشهور اتریش بود. آثار هنری او فلسفه خود را نشان می دهد، که براساس یک تعامل هماهنگ بین طبیعت و انسان است.

  • Klimt, Gustav

نقاش اتریشی که به عنوان شخصیت اصلی هنر نیویورک اتریش شناخته می شود.

اینها فقط تعدادی از مشاهیر بی شمار اتریش هستند که شما در طول تور اتریش می توانید با تعداد بیشتری از این مشاهیر و زندگی نامه این بزرگان آشنا شوید.

تور اتریش همراه با آرتا تور



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

شما برای گشت و گذار در اتریش نیازی به اتومبیل ندارید.شما می توانید با استفاده از قایق ، قطار و اتوبوس از زیبایی های اتریش لذت ببرید.

اتریش زیبایی های خیره کننده ای دارد که در طول تور اتریش می توانید این زیبایی ها را از نزدیک تماشا کنید و لذت ببرید.

استفاده از قطار

در اتریش می توانید از قطار های درون شهری و برون شهری استفاده کنید و شاهد مناظر زیبای شهر های مختلف این کشور زیبا باشید.در پاره ای از مواقع در تعطیلات خانوادگی استفاده از قطار برای بچه های کوچک رایگان می شود.

استفاده از قایق

شما برای گشت و گذار در اتریش می توانید از قایق استفاده کنید. این قایق ها برای سفر های روزانه بین شهر های مختلف از جمله بوداپست استفاده می شوند و برنامه های سرگرم کننده ای در طول تور اتریش برای مسافران فراهم میکنند.

استفاده از اتوبوس

یک راه دیگر برای کشف کردن و لذت بردن از زیبایی های اتریش استفاده از اتوبوس می باشد.در اتریش اتوبوس هایی فراهم می شود که برنامه ریزی های دقیقی برای بازدید مسافران از مناطق زیبای اتریش فراهم می آورد.

تور اتریش همراه با آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد