نوشته شده توسط : آرتا

دیدنی های اتریش

در این مطلب قصد داریم در مورد کشور زیبای اتریش ، دیدنی های اتریش و تور اتریش صحبت کنیم.

اتریش کشوری است که به خاطر زیبایی و موسیقی آن در جهان شناخته شده است.آلپ طرفداران بسیاری دارد که هر ساله مسافرین و اسکی بازان زیادی را به سوی خود جذب می کند. این کشور یک میراث موسیقی محسوب می شود که از میراثی چون موسیقیدان کلاسیک موتزارت و والس اشتراوس و خانواده فون تراپ  است که داستان ها از آنها گفته می شود .پس ما شما را برای خریدتور اتریش دعوت میکنیم.

اتریش یک کشور زیبا با تاریخ غنی، شهر های زرق و برق دار و کوه های زیبا است که در قلب مرکز اروپا قرار دارد.

اتریش از زمان پایان جنگ های جهانی (و فروپاشی امپراتوری اتریش-مجارستان) از لحاظ سیاسی خنثی بوده است، مرکز موسیقی فکری و فرهنگی اروپا است که به خاطر موسیقی کلاسیک، اپرا، هنرهای زیبا و معماری نفیس مشهور است.

علاوه بر اینکه مرکز هنر و فلسفه است، اتریش دارای برخی از زیباترین کوه های اروپا است که شامل بسیاری از معروف ترین اسکی در این منطقه می باشد، از قبیل St-Anton و Kitzbuhel. آلپ در سراسر قسمت غربی اتریش در سراسر ایتالیا قرار دارد و کشور را به عنوان مکان ایده آل نه تنها برای کسانی که میخواهند تاریخ امپریالیستی را بیابند و در مورد موسیقی کلاسیک یاد بگیرند، بلکه کسانی هستند که به دنبال تعطیلات در فضای باز و فعال در آلپ هستند .

VIENNA

وین یک مکان فرهنگی برای موسیقی، هنرهای زیبا و دوستداران معماری از سراسر جهان است. مسافران می توانند از بسیاری از سبک های متنوع معماری در سراسر شهر بهره مند شوند و بتوانند نمونه های خوبی از ساختمان های سبک رومانسک، باروک، کلاسیست، و هنر نوآورانه را پیدا کنند. وین همچنین به خاطر سنت هنری کارآمد خود، برگزاری بیش از ۲۰۰ کنسرت در سال و انواع کنسرت های موسیقی کلاسیک به ارمغان آورده است .شما میتوانید در مدت تور اتریش از این شهر زیبا لذت ببرید.

SALZKAMMERGUT

Salzkammergut – یک میراث جهانی یونسکو – یک منطقه مرزی اتریش است که در امتداد دریاچه های آرام آبی، تپه های سبز و رشته کوه های برفی قرار دارد که بیش از یک قرن به عنوان یکی از مهمترین مقصد های توریستی کشور بوده است. فعالیت های تفریحی در فضای باز در منطقه، از جمله کوهنوردی، اسب سواری، شنا و دوچرخه سواری برجسته است. منطقه Salzkammergut همچنین برای بسیاری از سالن های لوکس و هتل های استراحتگاه ساکن منطقه معروف است ، و آن را یک مقصد برای گروه های مسافرتی که به دنبال آرامش و ماجراجویی است. دومین شهر وین، شهر سالزبورگ، بهترین مکان برای تعطیلات کریسمس اتریش است. و کوه های آلپ در اطراف برف را برای جشن های فصلی مهیا می کند. همچنین گزینه ای برای رفتن به بیابان وجود دارد؛ زالباخ یک روستای  جذاب که شامل بسیاری از کافه ها و بوتیک های زیبا می باشد که در مرکز شهر سالزبورگ واقع شده اند. با اضافه کردن یک اسکله جدید و دامنه های بین ۸۳۰ تا ۲،۰۹۵ متر، این مناسب برای دوستداران ورزش های زمستانی است.

دیدنی های اتریش توسط آرتاالبرز



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرتا

دیدنی های بارسلونا

در این پست در مورد دیدنی های بارسلونا صحبت می کنیم تا در هنگام تور اسپانیا از این مکان ها دیدن فرمایید.

بارسلونا سرزمین کاتالان هاست.شهری زیبا و پرجنب و جوش و شهر گیتارنوازان دوره گرد است

بارسلونا  هم دریا و ساحل و آفتاب دارد،هم شب های زنده و بیدار هم موزه و آثار معماری و تاریخی دارد و هم مرکزخرید و تفریح و رستورانو کافه .دیدنی های بارسلونا از خیابان هایش شروع میشود.خیابان های بارسلونا موزه ای است از آثار گائودی.که میتواند در مدت تور اسپانیا لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.

دیدنی های بارسلون

  • کلیسای ساگرادا فامیلیا : ساگرادا برای بارسلونا مثل انیل است برای پاریس اگر قرار باشد مطلقا یک دیدنی در این شهر ببینید همین ساگرادای عجیب و مدرن است.
  • خیابان لارامبلا : دیدنی های بارسلونا و گشتن شهر را میتوانید از خیابان لارامبلا شروع کنید . معروف ترین و شلوغ ترین خیابان بارسلونا که به میدان کاتالونیا در مرکزی ترین نقطه شهر منتهی میشود
  • کاسا میلا
  • پارک گوئل
  • باری گوتیک : محله ای است که در مرکز شهر بین خیابان های  رامبلا و لایتانا است که بنا‌های باشکوهی از دوران باستان و قرون وسطا در آن به جا مانده است
  • ورزشگاه و موزه کمپ نوئو  : این ورزشگاه بزرگترین استادیوم اروپا و سیزدهمین استادیوم بزرگ دنیاست
  • پارک مون جوییک
  • ساحل بارسلونا
  • موزه هنر ملی کاتالونیا : این موزه بزرگ در پارک مون جوییک قرار گرفته یهترین موزه کاتالونیا،بزرگترین موزه هنرهای زیبای کاتالونیا و از معروف ترین دیدنی های بارسلوناست.

دیدنی های بارسلونا توسط آرتا البرز



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()